close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חברת ניקיון ופוליש מקצועית- איך אפשר למצוא?

מערכת שורשכז אב, תשעו31/08/2016

איך תבחרו חברת ניקיון מוצלחת למשרד?

תגיות:

חברת ניקיון מקצועית היא המפתח לכל משרד או עסק מצליח. אין שום ספק כי עסק שלא מקפיד על ניקיון, מעניק רושם מזלזל ולא רציני על לקוחותיו. אף לקוח לא היה רוצה להגיע לבית עסק, להתיישב בפינת ההמתנה ולגלות כי הכיסא דביק, המגזינים מלאים בכתמי קפה ויש מלא אבק על השולחן והמדפים. לכן ניקיון יום יומי של המשרד הוא עניין חשוב, שאסור להזניח אותו בשום מצב. ישנן חברות שמצפות מהעובדים שלהם שיהיו אחראים גם על הניקיונות, אך מדובר בגישה מוטעית היות והדבר גורם לתחושות לא נעימות בקרב העובדים, כמו גם עבודת ניקיון לא מקצועית ולא יסודית. לכן חשוב לערוך סקר שוק, לבדוק מספר חברות ניקיון שונות ולבסוף להחליט על החברה המקצועית והמשתלמת ביותר עבורכם.

טיפים לבחירת חברת ניקיון ופוליש מקצועית ואיכותית

כאמור, ניתן למצוא היום בשוק לא מעט חברות פוליש לרצפה שונות המציעות את שירותיהן לבעלי העסקים השונים. חשוב להיפגש עם מספר חברות על מנת להתרשם מצורת העבודה שלהן, לבחון את המחיר המבוקש ובעיקר לתאם ציפיות. חשוב כי במהלך הפגישה תבהירו מה בדיוק אתם מצפים מצוות הניקיון לבצע, כמה פעמים בשבוע לשאוב את השטיחים, מתי מנקים אבק ומה לגבי הורדת שקיות אשפה. חשוב שהכול יהיה ברור ורשום בחוזה שתסגרו עם החברה. אך לפני כן, חשוב להתרשם מחברת הניקיון ומהיכולות המקצועיות שלה. תבדקו באיזה סוג של ציוד הם משתמשים, האם יש להם שואב אבק תעשייתי שמותאם לשטיחים במקומות ציבוריים? האם צוות הניקיון יגיע בבוקר או בערב? האם מדובר באותם האנשים כל פעם, או שהעובדים מתחלפים לעיתים תכופות? כמובן תעדיפו לעבוד עם חברות ניקיון מקצועיות וידועות בתחום, בעלות שם טוב ומוניטין שהולך לפניהן. חברות כאלו יחזיקו בציוד חדיש ומשוכלל שיאפשר לבצע עבודות ניקיון טובות ויעילות יותר. כמו כן, תעדיפו לעבוד עם חברות שיתחייבו אליכם לעובדים קבועים על מנת לפתח יחסי עבודה נעימים עימם ובכך להבטיח את נאמנותם למקום ואת איכות העבודה שלהם. כמו כן, כדאי לוודא אם המחיר כולל מוצרים נלווים כגון נייר טואלט, סבונים וכדומה.

לסיכום, חברת ניקיון שמספקת פוליש לרצפה תאפשר לכם להחזיק במקום עבודה מתוחזק ונקי. מחקרים רבים הוכיחו כי משרד נקי משפר את כושר העבודה של העובדים, לכן כדאי להשקיע בחיפושים אחר חברת הניקיון המושלמת. אל תתביישו לבקש המלצות, היות ואין כמו ניסיון של אנשים אחרים כדי ללמוד מטעויות. תשאלו מכרים וחברות שכנות לגבי חברת הניקיון שלהם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה